VivanDivan

VivanDivan

fredag 10 september 2010

SJUK!!!

Vinterhalvårets första förkylning. Har ju gått och känt mig hängig i flera veckor och igår bröt det ut med råge. Dundertäppt i näsan, ont i kroppen, feber och huvudvärk som heter duga. Usch.Kommer garanterat inte bli någon dagens outfit idag men jag slänger in gårdagens eftersom jag var för trött och risig när jag kom hem igår kväll. Sen tänker jag sjunka ner i sängen, sova så mycket jag kan och kanske avverka nån härlig filmserie. Sagan om ringen kanske....

Ha de så gott ute i cybervärlden så hörs vi.
Nu drar jag täcket över huvudet...

Klänning: G-star
Jacka: G-star
Skärp: Pieces
Stövletter: Wildflower by Kenza




Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar