VivanDivan

VivanDivan

onsdag 29 september 2010

Två outfits och klockan bara barnet...

I morse gick man upp i förvissningen att man skulle få åka till jobbet igen och att Felix skulle vara pigg och kunna åka till förskolan. Kände då att jag efter två hemmadagar ville sätta på mig nåt riktigt snyggt och vad passar då bättre än ett par riktigt snygga skor. Mina älsklingar från Timo Scorett. Till det matchade jag med ny kavaj från H&M, svarta jeansleggins från G-star och svart linne från Only. Blev ett halsband från Snö också för en komplett och fin känsla. Men fortsättning följer.......

Kavaj: H&M
Linne: Only
Jeansleggins: G-star
Skor: Timo Scorett
Halsband: Snö







.....denna outfit fick snabbt åka av då jag tagit tempen på lillkillen och han fortfarande hade 37.9 vilket gör att  det bara är att vara hemma idag också. Stackars liten, har fått örvärk igen också :-(
Så nu har ovan outfit blivit ersatt av detta:

Piké tröja: Peak Performance
Jeans: G-star
Tjocka sockor och hårband





Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar