VivanDivan

VivanDivan

torsdag 23 september 2010

Meandi paket

Hade ingen lust att ordna något Meandi klädparty iår. Brukar vara lite sådär uppslutning och folk som inte svarar om de kommer eller ej så jag har gett upp. Däremot hade jag tur då jag ju älskar kläderna att jag har en gammal klasskompis i Helsingborg som skulle ha party och tog en beställning av mig. Supernice och så kom paketet idag. Fast två saker var restade. Felix blev lite besviken för det enda plagg han själv valt var en tröja med grävskopor och den var tillfälligt slut och kommer senare tillsammans med en ängel tunika till Emilia. Detta var i a f vad som var i paketet. Så gosiga velour cardigans, skulle nästan vilja ha en själv :-)


...och detta väntar vi med spänning på (bilder nedan från Meandi hemsida)



Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar