VivanDivan

VivanDivan

måndag 6 september 2010

BVC och lite paket i lådan

Idag var jag med Felix på 3-års kontroll på BVC. Han var så duktig och klarade galant allt en 3-åring ska klara. Hade växt rejält på längden. Ingen liten bebis längre. Min stora goa kille....

Fick lite paket i lådan också. Alltid lika kul. Tog lite bilder

Leopardskor. Skulle aldrig lägga några jättepengar på ett par sådana här skor men hittade dessa av en slump på Haléns och med rabatt blev det bara 249 kr. Helt klart ok och visst är de rätt coola?

Ytterligare fynd hos Friis & Company. Mitt absoluta favvomärke när det gäller skor.

Jeansklänning/Skjorta G-star som jag beställde från en butik i England då de verkar vara slut överallt i Sverige. Ser rätt trist ut på bild men återkommer med bilder hur den ser ut på. Jättesnygg enl min mening.

...och så blev det lite smågrejer från stan. Skinnhandskar och vit skjorta från H&M och hårband från Åhlens. Vit skjorta är ju ruskigt användbart. Provade att ha den uppknäppt med linne under, strikt knäppt med svart sidenband runt halsen, instoppad i kjol med hög midja o s v....

Här kommer en dagens också. Insåg dock att jag klätt mig alldeles för varmt och både stövlar långärmad och kavaj åkte av så fort jag kom hem. Stövlarna är jag lite tveksamma till överhuvudtaget. Har ända sen jag köpte dem tyckt att de varit lite stora. Framförallt vida i benen så de ser lite klumpiga ut. Vet inte om jag kommer använda dem så mycket i höst heller....Nu är det i a f linne och baggy jeans som gäller. :-) Kändes ju nästan som sommarvärme ute. Härligt höstväder måste jag ju säga...

Långärmad tischa: Only
Kavaj: H&M
Kjol: G-star
Stövlar: Friis & Company

Puss & Kram
/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Verkar inte som du fick min kommentar jag skrev här i helgen...
    Du är inte sugen på att sälja stövlarna??
    Dom är ju superfina. =) Kram

    SvaraRadera
  2. Tjena! Nej, tror inte jag sett nån kommentar från helgen :-) Kul att nån skriver nåt i min lilla blogg he he... Jag gillar stövlarna på ett sätt men de är lite stora runt vaderna tycker jag. Kan ju fundera på saken :-) strlk 37 och jag har typ använt dem 2 ggr....

    SvaraRadera
  3. Okej... =) då skulle jag inte kunna ha dom ändå. Har 38 ibland 39 så... Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar