VivanDivan

VivanDivan

torsdag 16 september 2010

Blingo paket i lådan

Idag låg det ett paket från Blingo i lådan. Var på party för snart en månad sen så leveranstiden är väl under all kritik kan man tycka men fina saker var det. Lägger ut en bild imorgon och då kommer också en jämförelse med Odd Mollys Fonda. Beställde nämligen en velour-tunika från Blingo och då jag har en Fonda har jag en del att kommentera, men mer om det imorgon. Men jag kan ju säga att jag är väldigt nöjd med Blingo kläderna.Ska ha party själv i oktober så då blir det nog lite mer inköp faktiskt. Snygga saker främst till barnen men en del till dam också. Deras kläder hittar du här. Kommer hinna komma ytterligare en kollektion innan mitt party så det ska bli spännande. Bl a ett par baggy jeans till barn som jag bara måste ha till Felix. Måste jobba lite ikväll så det blir inte mycket ambitiöst bloggande idag inte...

Lägger ut en dagens bild i a f. Inviger mina jeans-leggins, leggins eller treggins eller vad det nu är från G-star med revärer som var fantastiskt sköna. Men ruskigt små i storlek, fick gå upp två storlekar för att få igen knappen. Var ett plus att knapp och dragkedja sitter i sidan, blir liksom mycket skönare när man sitter då de ju är rätt tajta. Men otroligt mjuka och sköna så dem kan jag rekommendera om man ska ha ett par snygga leggins i höst.

Skjorta: G-star
Jeansleggins: G-star
Baslinne: Gina Tricot
Stövlar: Friis & Company





Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar