VivanDivan

VivanDivan

torsdag 30 september 2010

Skrapa rutor

I morse var det -0,5 grader ute och det var bara att ta fram skrapan och skrapa rutorna på bilen. Barnen ville inviga vinterjackorna och det fick dem gärna. Bara stackars mamman som inte hittat nån ny vinterjacka än. Återkommer med lite funderingar kring vad jag har och vad som behövs och vad som önskas....

Idag invigde jag min Twist & Tango klänning som jag klickade hem för över en månad sen men faktiskt glömt bort. Idag var den rätt slät och fin då den bara hängt i garderoben men kan tänka mig att efter tvätt blir det avancerad strykning med alla volanger....

Ha det gott så hörs vi. Blir nog att kila in på H&M på lunchen och kika på om det kommit nåt nyt som jag visade i förra inlägget.

Klänning: Twis  & Tango
Skärp:  H&M
Linne: Only
Stövlar:Vagabond
Mösntrade strumpbyxor: ?






Puss &Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar