VivanDivan

VivanDivan

söndag 26 september 2010

1000 unika besökare!!!

WOW!!! 1000 unika besökare har nu varit inne och läst min blogg. Känns jättekonstigt. Vilka är ni därute? Man delar med sig av sitt liv ute i cyber-världen och att det faktiskt är nån som läser vad man skriver och kikar på ens bilder. Och besöksstatistiken visar att vissa av er faktiskt kommer tillbaka. Det är ju det som gör att man orkar hålla på och ta dagens bilder och utforska modevärlden därute. Men det är ju mitt stora intresse och jag blir faktiskt inspirerad på morgonen när jag ska välja en outfit och sedan ta kort på vad jag åstadkommit. Och förhoppningsvist kommer jag snart hitta min stil som känns som JAG för det var ju det som var syftet med denna blogg från början. Man kommer ju inte i närheten av kända bloggare som Sofie Fahrman, Kenza och Elin Kling men det spelar ju ingen roll, det här är jag och min lilla blogg som nu har haft 1000 unika besökare....:-)

Tack alla ni som läser!
Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar