VivanDivan

VivanDivan

fredag 24 september 2010

Äntligen fredag

Äntligen är det fredag och snart helg. Ska bli jätteskönt trots att jag nog måste jobba lite i helgen. Imorgon blir det inte så mycket jobba dock. Är med i en tjejklubb som träffas några gånger om året och gör en hemlig aktivitet. Bara de för gången arrangerande tjejerna vet vad vi ska göra. Denna gång ska vi träffas med varma kläder, sköna skor, en visselpipa, en partyskiva och partykläder. Spännande...Har funderat om jag ska införskaffa någon ny partytop men tror jag kör på min blå G-star top jag köpte för ett tag sen och jeanslegginsen med revärer som jag tycker blir en bra combo. Får återkomma med bilder. Men ikväll blir det att bränna en partyskiva, sånt är alltid kul...och så måste det ju bli lite fredagsmys med familjen också eftersom jag är borta nästan hela dagen och kvällen imorgon. Frågade barnen vad de helst ville äta och det självklara svaret blev förstås PIZZA! Så det får det bli även om det inte direkt är min favoritmat. Och så måste vi sitta inne i vardagsrumet och äta i soffan. Tomas gillar det inte men jag tycker det är mysigt :-)

Kom att tänka på att detta blivit en riktig OddMolly vecka. Har haft OddMolly varje dag. Nästa vecka tror jag att jag ska köra på en våga-vägra-märkeskläder-vecka få se vad man kan få till. Ska bli kul :-)

Dagens består av:

Klänning: OddMolly Appeteaser Dress i chalk strlk 1
Kofta: OddMolly Lovely Knit i lilac strlk 2
Jeans: Dr Denim
Scarf: KappAhl
Boots: Mjus




Puss & Kram
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Hej ! Hittade hit genom Skrutteruttan. Nice blogg ! :-) Massa Oddisar har du ju. Lägger gärna till dej på min läslista om det är ok :-)
    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Självklart får du lägga till mig. Är relativt ny i OddMolly världen men jag lär mig och älskar att läsa runt i andra Molly bloggar. :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar