VivanDivan

VivanDivan

torsdag 30 september 2010

Odd Molly rabatter

Måste tipsa alla Odd Molly fantaster därute att både Redhe of Sweden (20%)  och Country Dreams (15-20%)  har rea på utvalda Odd Molly plagg. På Rhede hittade jag inget men på Country Dreams passade jag på att klicka hem denna blus som jag spanat på ett tag.

Light Cotton Embroided i lite military strlk 0. Har ingen sån klassisk Odd Molly blus än så jag tyckte det var dags och med sleeve warmers i military blir det ju jättesnyggt tänkte jag. Ska införskaffa sådana också inom kort...


Kollade också in H&Ms nyheter och det blev dessa plagg hemklickade. Orkade aldrig gå till butik men chansade i webshopen. Jackan tycker jag är klockren och går ju att användas som kavaj på vinterhalvåret. Matchar med klänningen och armbanden så har man en riktig partyoutfit....Måste bli bjuden på raj-raj snart :-)




Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar