VivanDivan

VivanDivan

fredag 10 september 2010

Tröstklick och Otrivin menthol

Nu har man legat i sängen hela dagen och tyckt synd om sig själv. Maken kom hem med Otrivin Menthol och jisses vilket drag det var i den nässprayen. Blev t o m tårögd men de lättade trycket i a f så huvudvärken släppte och nästäppan blev lite lättare att stå ut med. Min bästa vän just nu. Associerar nästan till hur det var med lustgasen när jag skulle föda barn. Om nån hade försökt ta den från mig då hade det inte blivit kul.....för den personen...ha ha....

Var tvungen att tröstklicka hem två kavajer. En klassisk svart Modström från FreeFashion och en etnomönstrad från H&M som jag funderat på ett tag. Lite hatkärlek tror jag. Väldigt snygg på Sofie Fahrman och Elin Kling så vi får se hur den sitter på mig...:-) Vad tycker du?


Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar