VivanDivan

VivanDivan

fredag 24 februari 2012

Fredag it is…

God morgon sötisar. Idag har jag verkligen inget alls att skriva om så nu blir det bara svammel. :-)

Idag ska jag sitta på vårt kontor och jobba istället för ute hos kund och det är rätt trevligt ibland. Att få träffa sina “riktiga” kollegor. Är man konsult gör man ju ofta inte det så ofta men idag så är det inbokat. Nice…

Sen i eftermiddag kommer T förbi med barnen för han ska till kinesiologen för behandling av ryggen och då ska jag och barnen ner på stan här i storstan och kika på lite nya kläder till barnen. Främst Felix som ville ha nåt fint till Emilias kalas på söndag. Då fyller nämligen min lilla snutta 6 år. Stora damen…

Så helgen kommer spenderas med städning, bakning och förberedelse för kalaset. Bara släktingar som kommer nu. Barnkalaset får vänta lite men anledningen till det tar vi en annan gång….

Dagens idag är klänning och kofta By Ti Mo, jeans G-star och stövlar La Redoute.

P1210203P1210202P1210200P1210201P1210204P1210205P1210206P1210209P1210210P1210211

Vad ska ni själva göra i helgen? Mello blir det väl förstås också på lördag för oss och dessutom är det Marknad eller “Marken” som vi säger här i pyttestaden och det brukar ju alltid bli ett besök där. Oj, vilken fullspäckad helg känner jag…ingen rast ingen ro Smile

Ha en fin fredag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag hoppas att der lilla skrutta får sitt drömkalas. Måste bara hylla By ti mo tunikan så underbart fin på dig.
    Här i helgen ska vi hämta en liten paviljong som jag spontanköpte igår, skulle haft pärlhyasinter men...
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  2. Borde jobba lite, men känner inte alls för att ta tag i det - det är ju faktiskt min semester och inte jobba ikapp-tid! Imorrn blir vi lite kulturella och åker ner till Malmö för att se Svansjön.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Den tunikan är så himla fin! Blev inte alls bra på mig, men du klär den verkligen!

    Hoppas det blir mysigt på söndag! Stora tjejen ju :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Klänningen är underbar, ljuvlig färg.
    Önskar dig en fin helg, det är såå skoj när ens barn fyller år tycker jag :)
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar