VivanDivan

VivanDivan

lördag 11 maj 2013

Just nu…inte dumt…inte dumt alls…

God kväll på er! Idag har jag inte haft tillstymmelse till huvudvärk. So nice, ni anar inte efter två dagars elände. Jag och de små har varit på cykeltur och i stoooora stoooora fina lekparken vi har i pyttestan. Träffade dessutom på min fina kusin och hennes små som lekte så bra tillsammans med mina. Och jag och kusin fick prata ikapp lite. Gillas mycket…

Just nu är det grillning på gång och jag sitter i solen och njuter med fågelkvitter i bakgrunden tillsammans med barnens glada skratt när de spelar fotboll i trädgården (och ja, den förbannade bilvägen hörs visst också men det struntar jag i). Ett glas rött i näven, grilldoft i snoken och en äkta man som står och grillar i bara kalsongerna. Det är inte dumt…inte dumt alls….

DSC_1462DSC_1461DSC_1464DSC_1465DSC_1466DSC_1467

Det enda som stör är avsaknaden av en riktig altan eller veranda eller för den delen nånstans överhuvudtaget där man kan sitta ute och äta. Tanken är ju att vi ska bygga nåt i sommar men vi är inte helt överens om vad vid ska ha så just nu har vi typ nada….Men men, det får gå ändå…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. I for all time emailed this weblog post page to all my associates,
    since if like to read it next my contacts will too.


    Feel free to visit my blog post; www.ordineingegneribat.it

    SvaraRadera
  2. Mysigt värre. Här har det regnat i dag, men jag hoppas på fint väder och grill i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Verkar vara mysigt även utan riktig altan! Här är inte heller grillväder men grillat blev det fast vi åt inne.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ser ju inte alltför otäckt ut ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ser inte alls dumt ut.

    Ha en fin kväll!

    kram

    SvaraRadera
  6. Fy för huvudvärk! Tur du kunde njuta av kvällen!
    Kram helena

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar