VivanDivan

VivanDivan

söndag 5 maj 2013

Miss Word Blouse

Halloj där! Vilken skön dag vi haft hos mina föräldrar. Har legat ute i solen och bara haft det skönt. Kidsen har cyklat och så har de invigt nya bastun som min pappa byggt. Själv tyckte jag det kändes lite knasigt att hoppa in i en het bastu när solen sken och det var varmt ute. Nu är vi hemma igen och ska snart fara iväg på jazzdans och sen terränglöpning. Ikväll tror jag vi unnar oss en pizza också…lite sugen på det känner jag och det var väääldigt länge sen jag moffade en pizza så det kan vara dags :)

Men innan vi far iväg här tänkte jag hoppa in till er vänner och bjuda på lite snålblåstbilder och nya Odd Molly Miss Word Blouse som jag ju lovade igår. Härligare sidentyg får man leta efter och jag gillar den verkligen….

Till blusen har jag jeans G-star och skor Jeffrey Campbell

DSC_1191DSC_1173DSC_1174DSC_1193DSC_1175DSC_1177DSC_1178DSC_1181DSC_1182DSC_1187DSC_1184DSC_1188DSC_1190DSC_1198DSC_1201DSC_1202

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Så himla snyggt med ljusa byxor till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ett mycket bra köp! Du passar superbra i både den och klänningen.

    kram

    SvaraRadera
  3. Tycker du gjorde ett bra val som valde den svarta! Den fungerar både till sommaren och vintern.Du passar väldigt fint i den och supersnyggt till vita jeans, det måste jag också testa en dag. Kram

    SvaraRadera
  4. Mums-fili-baba!
    Så er der ikke mere at sige om den ;))
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fin du er i den!! Uff så ekkelt med mareritt (mardrømmar..) Imponerende at du husker alle fem!!
    klem:)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar