VivanDivan

VivanDivan

torsdag 9 maj 2013

Fick ett litet paket…

God morgon vänner! Fy, den här långhelgen hade ju kunnat starta bättre. Blev lugn soffkväll igår med huvudvärk och jag vaknade vid sex imorse och hade sån huvudvärk att jag knappt kunde röra huvudet. Så för ovanlighetens skull gick jag och lade mig och låg kvar i sängen till halv nio och det mina vänner är ovanligt. Jag brukar alltid gå upp direkt när jag vaknar men nu låg jag som ett mähä i sängen med kudde över huvudet och halvsov medans de små som tassade in på morgonkvisten tittade på barnTV på skonsamt låg volym och T sov utan att snarka bredvid så det var rätt lugnt och skönt ändå. Vid halv nio var de dock hungriga så vi gick upp allihop. Jag tog en låååång dusch medans T fixade frukost och nu ligger jag här i soffan med ett tänd doftljus och har faktiskt tagit två huvudvärkstabletter. Försöker verkligen att INTE ta dem men vid såna här tillfällen måste jag….

Och inte nog med huvudvärken…vart sjutton tog  det vackra vårvädret vägen?  Kanske just väderomslaget som orsakat huvudvärken men vad sjutton..vi skulle ju ut och cykla och sätta upp studsmattan och gå till lekparken och…men nähä, det känner man ju inte för idag. T är ute i skogen och “arbetar” och jag tänkte ta tag i att städa istället men först måste jag kurera min himla huvudvärk….

Kikar bara in här för att visa ett litet paket jag fick här i veckan. Ett litet tack som var helt oväntat och sååååå gulligt och det gjorde mig så glad :)

DSC_1140

Doftljus kan man aldrig få för många av eller hur…och den här doften Macaron från Voluspa har jag inte haft tidigare så jag blev jätteglad….Tack fina ni för presenten :)

Nu soffläge en stund…jag återkommer senare sötisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Oj, har ni dåligt väder? Trist! Här skiner solen från blå himmel. Puffar över lite åt dit håll och hoppas att huvudvärken släpper snart.

    Macaron är underbart, det och crisp champagne är mina absoluta favoriter av Voluspa.

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin present.
    Hoppas dumma huvudvärken släpper snart.
    Här i norr regnar det.
    Kram Titti

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar