VivanDivan

VivanDivan

onsdag 15 maj 2013

Tråkig frisyr…skulle behöva ombyte

God morgon mina vänner! Tittade ni på Eurovision-semin igår? Alltså, inledningen med Euphoria var ju helt magisk. Alla barnen och teckenspråkstolkningen var ju sååå bra. Jag hade gåshud länge efteråt. Däremot kanske bidragen i gårdagens final var sådär tycker jag. Danmark var hyffsat bra men sen tycker jag inte det var nån som stack ut och var sådär wow speciell. Få se vad torsdagens semi bjuder på men än så länge tror jag faktiskt Robin har en chans….

Från det ena till det andra så är jag helt galet trött på mitt hår just nu. Frisyr, färg, ja alltihop. Och ni märker ju att jag kör samma trista bulle på huvudet varenda dag. Just för att utsläppt ser det för trist ut och jag har ingen inspo alls. Skulle vilja göra nåt revolutionerande som att bara kapa alltihop till en kort snygg frisyr och varför inte bli blond igen (var det en period). Men sen vet jag ju hur jag kämpat för att få lite längd på håret så då känner jag att jag nog kommer ångra mig….Få se hur jag gör, kanske sätter i extensions igen för att få lite längd. Mitt hår verkar ha slutat växa helt. Tycker det tar 100 år att spara ut.

Men men, än så länge blir det hårbullen. Idag tillsammans med top från Marlene Birger, jeans G-star och skor Chilli. Armband Hipanema och halsband Unica of Sweden

DSC_1572DSC_1573DSC_1574DSC_1575DSC_1576DSC_1579DSC_1580DSC_1581

Jag älskar verkligen de fina armbanden från Hipanema. Har nu två och jag blir verkligen glad av dem. Lööööv

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Jätte fin top ! Fick du tag på några zebraskor förresten ?

    Lite ljusare brun ton på håret skulle passa dig, det du har nu är lite väl stark kontrast, det ser lite för konstgjort ut.
    Ta en mjukare ton
    /C

    SvaraRadera
  2. Missade semin och Loreen igår. Har så dålig koll.
    Den är skitsnygg den där tishan. *avis*

    Jag tycker att "bullen" är fin men jag förstår känslan av att ha samma frisyr jämt. Jag har också det och tröttnar men samtidigt vet jag att jag inte ser klok ut i kortare hår och klipper jag upp det så frissar och krullar det till sig ännu mer (har ju lockigt men plattar det varje dag).

    Du kanske kan lägga in lite ljusare slingor i det för att ge mer liv. Inte tokljust men lite brunt sådär. Och kanske klippa upp det lite. Fast då faljerar det ju om du vill spara till långt förstås.

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag orkar nog bara kolla in finalen på lördag, känns som att det räcker ;)
    Var inte rädd att klippa håret! Tycker många passar så mycket bättre i lite kortare som kan ge lite mer karaktär. Men ja, sätta upp håret är ju det positiva med att ha långt så jag förstår varför du tvekar. Själv tvingades jag ju få kort hår, och det har varit en positiv upplevelse, vilken jag aldrig gjort frivilligt förstås.Men nu är det på väg att växa sig längre igen, och är väldans svårhanterligt. Slingor brukar ju kunna liva upp en hel massa! kram Milla

    SvaraRadera
  4. Gör nåt med färgen om du vill ha förändring utan att klippa av håret.....
    Jag skiter i semifinalerna, räcker gott med lördagens spektakel:) Kram

    SvaraRadera
  5. Färga det lite ljusare och klipp en jämn page med lite uppklippt baktill!
    Mvh Annie

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar