VivanDivan

VivanDivan

torsdag 16 maj 2013

Fotbollsmatch på kvällskvisten…

Tjolahopp bloggisar! Nu har vi varit på sommarfest här på Felix dagis. Sååå mysigt med picknick, tipspromenad och underhållning och sång av sötaste kidsen…

Har inte lagt in några bilder än på datorn men tänkte att jag skulle bjuda på lite andra bilder från i helgen. I lördags hade vi familjefotboll på gräsmattan här hemma. Tjejerna mot killarna (eller Grällsta IF mot Barcelona var det visst). Katten Marlow var också med som anfallande forward för killarna :-)

Och om ni undrar vem som fotar så kan ni ju titta på min hand på översta bilden. Fjärrutlösaren i högsta hugget. Kameran på stativ och klick klick. He he, normala människor tycker nog jag är knäpp i huvudet men alla ni som bloggar vet väl hur det är? :)

DSC_1468DSC_1469DSC_1470DSC_1471DSC_1472DSC_1473

Efteråt föll vi ihop i en stor hög. Tror mamman och pappan var de som var tröttast. Sjuttsingen vilken dålig kondis man har. Och nu måste jag ju också erkänna att jag hade träningsvärk dagen efter. Speciellt i magen men det kan ju i o f bero på att jag skrattade så mycket. Såna här stunder är ju  bara sånt som ger en kraft och sån där obeskrivlig lycka. Hela familjen gör något enkelt tillsammans, skrattar och har rolig (ja, tills nån förlorar då och blir sur…kan tänkas hända i den här tävlingsinriktade familjen ha ha)

Nu ska jag multitaska och titta på ishockey kvartsfinal mellan Sverige och Kanada och Eurovision semifinal samtidigt. Får zappa lite emellan. T är i Stockholm inatt så jag och de små får husera ensamma…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar