VivanDivan

VivanDivan

tisdag 21 maj 2013

G-star allover…

God morgon mina vänner! Det är lite dåligt med uppdateringar här just nu och det får ni ursäkta. Har bestämt mig för lite datorfri tid på kvällarna för tillfället till förmån för att vara ute och umgås med min familj. Känns sunt va? Men då blir det lite färre inlägg här. Kör så ett tag tills jag får tillbaka inspirationen att komma med nya friska tag :)

Ni kanske också märkt att det är färre Odd Mollysar i mina outfits och det beror på att jag  för tillfället är lite “Molly-trött”. Finns så mycket annat fint att spana på nu och jag är inne i en lite “tuffare” period känner jag. Har mina perioder i min stil och det är rätt skönt att inte liksom hamna i en och samma utan växla lite efter humör. Sån är jag :) Så idag blev det min gamla trotjänare G-star all-over. Både top och jeans och så även en kofta som inte blev med på bilderna. Skorna är Nelly Shoes och armband Hipanema….

DSC_0081DSC_0087DSC_0086DSC_0085DSC_0084DSC_0082DSC_0091

Vad tycker ni förresten om att jag börjat ta lite närbilder på detaljer i min outfit? Hiss eller diss?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar