VivanDivan

VivanDivan

tisdag 14 maj 2013

En dag i parken och bortglömt kalas

God kväll sötisar! Idag är jag riktigt disträ kan jag säga. Igår kväll pratade vi om hur vi skulle lägga upp skjutsning till balett och friidrott och T informerade mig om att det var bjudning hos hans föräldrar då hans pappa fyller år idag. Jag tog Emilia till baletten och sen åkte vi hem. Gick och pysslade lite här och klockan gick och T och Felix kom liksom aldrig hem fastän de borde kommit ungefär samtidigt som oss. Tog fram telefonen och hade 4 missade samtal från T som undrade vart vi tagit vägen….ja j-ar, det var ju kalas idag….shit, det hade alldeles fallit ut ur min hjärna…skäms på dig Vivvi….Och jag kom ju inte ens på det fastän de aldrig dök upp här hemma….jag är ju helt galet snurrig…Kan man ha amnings-glömska typ sju år efter man fått barn? Jag skyller på det i a f….Jag får kompensera svärfar en annan dag men vi brukar liksom inte fira så noga när vi fyller år i nån av familjerna så det var liksom ingen stor bjudning så så farligt var det ju inte ändå :)

Men nu till något trevligare. En lördag i stadsparken och vår stooora fina lekpark i bilder. Japp, det är vad jag bjuder på ikväll…

DSC_1359

Först cykeltur med nya cyklarna

DSC_1361DSC_1362DSC_1363

Det roligaste i hela parken tycker de nog är svänggungan

DSC_1365DSC_1369DSC_1376DSC_1383DSC_1384

Lika bra att ha hjälmen på när man klättrar på tågtaket :)

DSC_1388

Inte nudda mark

DSC_1389DSC_1393DSC_1399DSC_1405DSC_1416DSC_1418DSC_1420

Vi var i parken i stort sett hela eftermiddagen och när vi kom hem väntade ett glas rött och lite grillning

DSC_1456DSC_1459

En riktigt nice lördag. Hur den avslutades förtäljer jag en annan dag för det var nog dagens höjdpunkt och förtjänar ett eget inlägg :)

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Vilka underbara lekparksbilder och lite nostalgisk blir jag allt.
    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar