VivanDivan

VivanDivan

fredag 17 maj 2013

Zebraskor…och multitasking

God morgon mina vänner! Inatt kunde jag verkligen INTE sova. Blev rejät uppe i varv igår kväll. Först sommarfest på Felix dagis och sen var det ju både Eurovision semifinal 2 och Sverige mot Canada i hockey-VM. Dessutom hittade jag en bra film jag ville se streamat och kunde verkligen inte välja så jag hade filmen på datorn med hörlur i ena örat och så zappade jag mellan hockeyn och Eurovision på TVn. Där kan man snacka multitasking. Hann med att Facebooka lite samtidigt också så jag kände mig som en grym tidsutnyttjare igår :)

Och bra gick det ju också. Sverige vann hockeyn i rafflande straffdrama och är i semifinal. Kul också att alla nordiska länder nu är i finalen på lördag i Eurovision song contest. Och dessutom var filmen ruggigt bra. Får recensera senare för nu ska jag visa mina nya zzzzeeebraskor. Ni kanske minns att jag gjorde ett inlägg häromveckan där jag önskade mig ett par. (här)

Nu blev det ju så lyckligt att jag till slut hittade de perfekta. Snygga, sköna och billigare än de andra två paren. Finns hos Nelly och kostade bara 399 kr. Fynd, fynd och jag gillar dem jättemycket. Om ni är intresserade av dem rekommenderar jag dock att ni går upp minst en storlek. Jättesmå i storlek. Jag har normalt 36-37 och har på dessa 38. Pumps is da shit just nu känner jag och vill ha mer…(note to self: Vivvi du har redan över 100 par skor, du behöver inga fler!!!!) Ehhhh….

DSC_0027DSC_0017DSC_0022DSC_0025DSC_0034DSC_0037DSC_0032

Resten av min dagens får ni lite senare faktiskt för jag bara kände att de här tjusiga skorna förtjänade ett eget inlägg :-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Hallo! Inne och kollar lite tillbaka. Superfräscha dagens, du är duktig på att få till det och så klär du förstås i allt.jag skrattade lite när jag såg popcornolyckan. Hemma själv idag för migrän och kände igen mig. Finns fler som har lite sämre dagar ibland. Jag önskar dig en solig,varm helg. Själv skall jag springa halvmara i Gbg. Får se hur långt jag orkar då jag inte tränat nämnvärt, Med vänlig hälsning, helen

    SvaraRadera
  2. SJUKT snygga men tyvärr är jag inget bra på att gå i så höga klackar....är för bekväm av mig och dessutom småspringer jag jämnt så det skulle aldrig funka för mig. Har bara 5-6cm klackar när det vankas formell/uppklädd fest. Men det var såååå snygga på dig ;-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Skitsnygga! Men kan absolut inte gå i klackar längre!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Ett par nya pumps står nu på önskelistan:)
    kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar