VivanDivan

VivanDivan

lördag 11 maj 2013

Godaste frukosten…

God morgon mina vänner! Idag vaknade jag utan huvudvärk och den känslan var obeskrivligt skön. Efter två bortkastade huvudvärksdagar känner jag mig pigg och glad och idag blir det cykeltur och stora lekparken i pyttestan med de små. Stackars T måste fortsätta jobba ute i skogen med trädhuggning. Men vi började dagen med lite lyxfrukost (enligt mig). Turkisk youghurt med äpple och kanel och nybakta scones. Att man inte gör dessa oftare, sååå himla gott när de är varma och med mycket smör och ost som smälter. Smaskens…,.

DSC_1352DSC_1353

Mums mums, och visst är det godare att lyxa till det med finservisen också när man äter något gott? För all del måste de handdiskas men det är det värt ibland för maten smakar sååå mycket godare på det fina gamla porslinet :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar