VivanDivan

VivanDivan

lördag 28 april 2012

Gissa vad jag ska på för galej ikväll?

God morgon bloggisar! Nu har jag precis tittat färdigt på The Awakening som jag hyrde igår och somnade ifrån. Helt ok film men inte direkt skräck som jag var ute efter. Får bli den andra senare som jag kanske blir mer rädd för.

Jag känner att Felix förkylning håller på att krypa på mig och jag är inte alls pigg för tillfället. Ont i huvudet och kroppen och känner mig allmänt hängig och febrig. Känns sådär för det är rätt fullt upp idag. Har lite standby på jobbet om de behöver hjälp idag och så ska jag hjälpa till att rigga för gympa-uppvisning imorgon hela eftermiddagen. Sen ikväll är det 40-års fest på gång för en av Ts kompisar och det är temafest. Guess what?

DSC_0854DSC_0850DSC_0857DSC_0852DSC_0859DSC_0853DSC_0858DSC_0858

Oh my god vad snygg jag kommer bli ha ha….Och förrutom det jag redan hade som skor, tröja, klänning, gamla armband och halsband har jag bara lagt ner 200 kr på denna outfit. Nice va?

Men just nu känns det som om jag hellre skulle krypa ner under täcket resten av dagen och tycka synd om mig själv för att jag är krasslig. Får se om jag kanske är nykter ikväll i a f så jag inte gör förkylningen värre…

Vad ska ni göra denna lördag bloggisar?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

12 kommentarer:

  1. Hej , varför inte krypa ner i sängen i kväll o vila så är du kanske på topp i morgon ,det kommer fler fester.Ha det bra Lena

    SvaraRadera
  2. Härlig outfit! Tjejkväll? Bondfest? Nej jag har ingen aning.
    Men ta och vila ut ordentligt först.

    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. 70-talsfest....tror jag....Hoppas du piggar på dig.
      Kram Titti

      Radera
  3. 80 tals kanske?
    Ha det så roligt!!
    kram

    SvaraRadera
  4. Hihi 80-talsfest :)) Parta försiktigt och ta hand om dig säger mamma.
    Kram

    SvaraRadera
  5. 80-tal ja! Haha.. ta det lugnt med din förkylning kära du! Kram

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med 80-tals fest. Hoppas du mår lite bättre mot kvällen. Ha så kul...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Härliga 80-tal :).. Ha en superkväll!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. 80-90 tals fest! Gick ju själv klädd så där.
    Kram V

    SvaraRadera
  9. 80-talsfest, man har ju varit med... ha ha....=)
    Ha så jättekul och krya på dig!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  10. Härliga 80-tal! Glöm nu inte det vitrosa läppstiftet som pricken över i:et;) Hoppas du piggnar till och orkar vara med.

    Kram

    SvaraRadera
  11. 80-talet tjoho! Du kommer bli dödssnygg - hoppas förkylningen släpper så du orkar parta lite. Ha så kul, och ser fram emot färdigstylad Vivvi :-)

    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar