VivanDivan

VivanDivan

fredag 27 april 2012

Jag och min brandbil och partystass

Hallojsan skojsan! Här har vi precis avnjutit en fredagsmiddag med…ja vad tror ni…? Thaigryta förstås hi hi. Min egna med fläskfilé, wokgrönsaker av olika slag, cocos-mjölk, grädde och gröncurrypasta. Och jasminris förstås, Så nu är mitt sug på thaimat mättat för ett tag i a f. Och två fina matlådor har jag till nästa vecka också. Topp, topp…

Nu sitter vi i soffan och tittar på Let’s dance. Jag är sådär halvt intresserad så när småttisarna somnar inom sisådär en halvtimme skulle jag tippa tänker jag kika på nån ny bra skräckis på Headweb. Finfin kvällsunderhållning det där. Och ni som följt med här vet min förkärlek till action, thrillers och skräck. Jag är inte alls mycket för komedier och romantiska dramer. Nä, spännande ska det vara. Ikväll står valet mellan dessa

318617_image_1000_270x390328434_image_1000_270x390

Tänkte också jag skulle visa vad jag hade för stass förra helgens tjejfest. Vi hade verkligen sååå himla kul men det förtjänar ett eget inlägg tänkte jag. Idag blir det dock ett par bilder vad jag hade på kroppen på kvällen.

Jeans Circle of Trust, linne Zoul (MQ), paljettjacka InWear och skor Jeffrey Campbell

DSC_0757DSC_0752

Under dagen hade jag på mig en mindre glamourös dräkt kan jag säga. Här har ni mig…och min brandbil. Och visst är det hot, hot, hot med brandbilar och brandmän…

bild2bild5bild6

Ja ja, jag blev visst lite överexalterad men jag säger bara mmmm … moahaha

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Ha vad härlig du är som brandkvinna!
    kram!
    L

    SvaraRadera
  2. Hihi. ;)

    Jamen så partysnygg som du var måste du haft kul!?

    Ha en härlig helg fina du!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. MEN DEN DÄR PALJETTJACKAN BARA MÅSTE JAG HA!! Köpte du den i butik eller på nätet?
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Paljettjackan köpte jag på Gutz i Västerås. Vet att de finns kvar i många storlekar. Jag kan köpa den åt dig i s f om du vill. Hur skön som helst med jättemjukt foder och användbar till sååå mycket. Jag har strlk 34 på min då de var rätt stora i strlk. 1699 kr kostade den.

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar