VivanDivan

VivanDivan

fredag 27 april 2012

Såååå sugen på….och lite Foresome

God morgon bloggisar! Vad är hon sugen på nu då tänker ni. Nåt nytt till garderoben kanske eller godis, eller….jo, just det jasminris! och thaimat. Igår höll jag på att dö av sug efter just thai. Men inte kunde man få familjen till att äta det heller. Nehej, grillad kyckling ville de ha. Så idag är jag ännu mer sugen. Ni vet en sån där riktig gravid-crawing (fast jag är INTE gravid). Daaa vad drygt det är när man får sånt där sug. Men idag tänkte jag att jag skulle erbjuda mig att handla och så ska jag köpa hem ingredienser och laga en riktigt god thai-gryta till kvällen. Så får det bli och så får familjen säga vad de vill. Idag ska mammans crawing mättas…

Men innan dess jobb för mig, förskolan för Emilia (hon ville gå idag fast Felix är sjuk) och hemmamys för grabbarna. T kom hem igår kväll så han får vara hemma med Felix idag.

Dagens idag blev jeans Odd Molly white stretch jeans strlk 0, linne Odd Molly Foresome tank i chalk strlk 0, kofta Odd Molly pointers short cardigan i chalk strlk 1 och skor Swedish Hasbeens. Skärpet är från Pieces. Känner mig riktigt somrig idag men det känns som värmen är på väg nu och solen skiner ute. Härligt…

P1210996P1210997P1210998P1210999P1230006P1230007P1230001P1230002P1230003P1230004P1230008P1230011P1230012

Neheh, woop woop nu är det dags att fara iväg. Det här duger inte. Ha en riktigt skön fredag så hörs vi sen

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

13 kommentarer:

  1. Hej!

    Trevlig fredag och så riktigt supersnyggt det var. Tycker så mycket om det vita och naturfärgade ihop.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Det där linnet är bara så fint. Jag har provat det men det var tyvärr något för stort för mig. Så nu har jag planer på att försöka virka ihop ett eget :-) Får se hur bra det går med det.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men himmel vad snygg du är! Linnet är ju tokfint! Finns det något som du inte ser bra ut i? ;-)

    Ha en mysig fredag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men gud vad snyggt!! En riktig fullträff :-) Och klart du ska göra Thai-gryta ikväll! Ha en skön fredag

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Suck du är så snygg att jag dör lite. Smart med vitt linne under foresome, framhäver skitbra! ha en bra dag.

    SvaraRadera
  6. Där har du en klockren kombo. Hur snyggt som helst.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så himla fint. Linnet är ju skit snyggt. Skönt att du känner dig pigg igen. Kul att kolla in din blogg.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Det är inte klokt vad du är SNYGG! Det är en fröjd för ögat att se när du visar upp dina kläder! Trevlig helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Riktigt snyggt på dig det där! Vill ha allt men det sitter nog bättre på dig än mig:) kram kram

    SvaraRadera
  10. Skitsnygg och fräsch! Och jag vill också ha thaimat! Så gott! Kram

    SvaraRadera
  11. WAAUWWWW - SÅ FINT DET ER! :)))
    kram

    SvaraRadera
  12. Det ser meget behagelig, afslappet sweatshirts, meget behageligt at gå ud med.

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar