VivanDivan

VivanDivan

tisdag 17 april 2012

Försenad födelsedagspresse…nu j-ar ska här fashion-bloggas :)

God kväll sötnötter! Nu har vi precis stoppat i oss en sen middag bestående av köttbullar, fullkornsmakaroner och herrgårdsgrönsaker jag och barnen. Blev lite sent för först var  det balett och sen terränglöpningen och det drog ut på tiden för Farfar stod som funktionär uppe i skogen och hade nycklarna till sin bil i fickan så vi kom inte åt Felix barnstol förrän alla klasser var klara istället för att komma hem direkt efter mina småttingars åldersklass som var den första….Brrrr vad stelfrusen jag är just nu. Sååå himla kallt ute. Inte alls trevligt…

Men när jag kom hem tinade jag upp lite i a f för det låg ett paket i lådan. En försenad födelsedagspresent från min syster i London tror jag…

P1210928

Hon är rätt rolig min syster…nu ska här läsas en bok med tips hur man kan få en mode-blogg i klass med de största och tjäna massor med pengar och bli sponsrad och…och…

…nä, jag tror nog jag är rätt nöjd ändå. Men kul läsning tror jag…:-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Underbart av syster din ju :) "Bara gört" säger jag som stor-bloggerskorna säger nuförtiden...

    SvaraRadera
  2. haha jag berättade just för min make att det finns en sån här bok, coolt! du får lära mig ett och annat trix sen:) kramis

    SvaraRadera
  3. O yes, berätta för oss andra sen med hur vi ska gå tillväga=)

    Kramar!
    Adela

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar