VivanDivan

VivanDivan

torsdag 19 april 2012

Beck Söndergaard

God kväll bloggisar! Ligger här i sängen med värsta huvudvärken just nu. Under semestern gjorde jag ett tappert försök att sluta med Treo och har faktiskt klarat mig en vecka men idag när jag kom hem var jag tvungen att ta en…eller två för nu har jag sån där fruktansvärd huvudvärk att allt bara snurrar. Ska därför snart stänga ner datorn igen och lägga mig för natten trots att klockan bara är halv åtta. T sitter och tittar på hockey och är säkert hur nervös som helst idag då han är värsta Brynäs-galningen och de har visst förlorat de två senaste matcherna i SM-finalserien men ikväll kan det ju avgöras :) Barnen tittar på Aristocats så det är lugnt och skönt i sovrummet….

Tänkte i a f bara visa vad jag åkte dit på idag. Har ni hört talas om Beck Söndergaard sjalarna (de gör visst plånböcker och sånt också) men just sjalarna verkar ha blivit riktigt poppis? Jag hörde om dem första gången för nån månad sedan då jag var i Stockholm och träffade bl a finaste Oslotigern och hon pratade om dessa. Har inte funderat så  mycket på dem förrän jag såg att bästa Tullhuset Living hade fått in dem. Var in och kikade lite idag och kände lite på dem och oh my God, vad mjuka och goa de var. Finns både bomullsvarianter och så den i en blandning av silke och ull som jag vart helt kär i. Och vilka underbara färger sen…kolla bara den här som fick följa med mig hem…

DSC_0667DSC_0668

Om ni är intresserade så kan ni kika in på deras Facebook-sida vilka modeller och färger de har…

Nu till kojs jag krypa

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Hoppas att huvudvärken ger med sig.

    Jag hade inte heller hört talas om just deras sjalar förrän Tigern pratade om dem. Nu fick jag tag på ett par i alla men shit vad fin den du köpte var. Hmm... Tack för erbjudandet om shoppinghjälp!

    kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar