VivanDivan

VivanDivan

torsdag 5 april 2012

Nu är det ledigt och guldiga Patchwork Blouse

Halloj bloggisar! Idag har jag varit ledig med modifikation för jag har jobbat på förmiddagen hemifrån en stund. Vid lunch stängde jag dock ner och tog med småttingarna och kusin Leea ner på stan. De små skulle vara påskkärringar för lokalblaskan var där och fotograferade alla påskkärringar och delade ut godispåsar. Vi passade på att ta en lunch på stan och lite skoshopping till barnen. Sen ett par timmar i lekparken innan vi nu genomfrusna krupit upp i soffan med tända ljus och påskgodis. T har bastukväll med några kollegor på jobbet…

Men nu är det verkligen påskledigt för jag ska vara ledig heeeela nästa vecka. Sååå himla skönt och välbehövligt. Och inte en enda semesterdag behöver jag offra för jag har alldeles för mycket inarbetat flextid som behöver tas ut för att slippa få det i pengar. Mer värt att få det i tid tycker jag…

Dagens idag blev jeans G-star, top Bondelid och så dagens oldie Odd Molly eller oldie, tror den är från förra våren men det får räknas) som är ett Campadre-fynd från senaste kampanjen. Lace Patchwork blouse i powder tror jag den heter. Strlk 1. En sån där dold goding som man inte tänkt på men hur matchningsbar som helst…Love it…Stövlarna är Fiorentini Baker och skärpet MQ

P1210593P1210590P1210591P1210592P1210594P1210595P1210596P1210598P1210597P1210599

Visst har den snygg rygg patchworken. Först tänkte jag att det blir too much guld men jag gillar’t riktigt mycket…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

12 kommentarer:

  1. Vad skönt med nästa vecka ledig med, det förtjänar du absolut. Himlans snygg den där var på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! Håller helt med om att tid är mer värt än pengar och jag brukar stötvis ta ut komp så mycket jag bara kan för att få igen inarbetad tid. Ha en fin påsk. Kram

    SvaraRadera
  3. Å vad skönt att du har en hel vecka ledigt! Den blusen är så fin och jag väntar på leverans av min :)
    Kramar å må så gott!

    SvaraRadera
  4. Oj vad kläderna passade dig! Helt dina färger!
    skönt att få vara ledig så länge!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Den där Bondelid-toppen var otroligt fin! Skönt med en veckas ledighet nu! Kram

    SvaraRadera
  6. Älskar topen superfin på dig kram Diana

    SvaraRadera
  7. Den är verkligen en doldis men så snygg när man ser den på.
    Kram och Glad Påsk!

    SvaraRadera
  8. Glad Påsk på er:) Hoppas du njuter lite av ledighet nu:)) Kramkram:)

    SvaraRadera
  9. Så härligt med en hel vecka ledigt! Det är du väl värd :-) Och den där blusen är ju jättefin. Har helt missat den. Du är mästerlig på att vaska fram guldkornen!

    Ha en riktit skön påsk nu
    Kram

    SvaraRadera
  10. Glad påsk finaste Vivvi!! Suuuuepersnygg är den guldiga, inte alls för mycket! Skönt med ledigt för dig, vila ordentligt nu!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  11. Ohhh vackert!

    GLAD PÅSK-ledighet!

    *KRAMAR*

    SvaraRadera
  12. Gudars så snygg du är...klockren outfick jackan så snygg i guld Bondelid toppen äger jag oxå en JUST LOVE IT :) !!!

    Vad skönt med ett låångt lov själv jobbar jag hela helgen men vissa måste göra det med !!

    GLAD PÅSK KRAM kommer här ♥

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar