VivanDivan

VivanDivan

lördag 7 april 2012

ChillNorway Claire Tunic

Tjenixen pixen sötnosar! Här håller vi på att säda och packa lite för imorgon bär det av på semester till Sälen. Syster yster har precis kommit hit för att ta hand om djuren veckan vi är borta så det är avklarat också…

Igår var vi på underbart god påskmiddag hemma hos mina föräldrar. Påskbord med lax, sill, skinka, köttbullar, Janssons frestelse mm och så ägg förstås :)

Jag passade då på att inviga min ChillNorway Claire Tunic som jag visade bilder på häromdagen. Underbar sommarklänning men jag tycker den funkar med stövlar och en liten kofta också. Igår hade jag Odd Molly Pointers short cardigan i chalk strlk 1 och stövlar Minnetonkas. Linnet som sticker fram under är från Rosemunde. Klänningen är väldigt stor i storlek och jag försökte förgäves hitta en XS men icke så jag en S på denna. Funderar på om jag ska sy in den. En swap kan jag också tänka mig om nån har en XS…annars får den duga för den är bara sååå ljuvlig. Funkar ju att sätta ett skärp i midjan som jag gjort. Det är från H&M.

P1210643P1210644P1210645P1210646P1210647P1210648P1210649P1210650P1210653P1210654P1210655P1210651P1210652

Nu back to business. Jag är lite off i bloggläsandet just nu så ni får ursäkta att jag inte kommenterar så flitigt. Jag har helt enkelt inte tid men jag återkommer med förnyad kraft senare Smile 

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Så söt du är! Snygg kombo. Ha en härlig dag och trevlig resa!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Wooow du är sååååå fin i den.
    Har tyckt den sett så himla stor ut på alla bilder men på dig är den jättefin och med ett bälte blev den ju ännu mer perfekt!
    Glad Påsk!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad var det du ninjade på Tradera igår?
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  4. Gudars vad snygg du är Vivvi! Den outfiten är klockren! Ha nu en trevlig semester i Sälen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har inte heller lyckats få tag i xs, så det får bli att sy in den. Jag tänker inte göra mig av med den för den är, som du säger, helt ljuvlig!

    Viktoria

    SvaraRadera
  6. Vad söt klänningen och du är! Hoppas att ni får en fin påskafton och en skön vecka i Sälen.

    kram

    SvaraRadera
  7. Hur söt som helst och jag tycker att det funkar fint med skärp.
    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar