VivanDivan

VivanDivan

fredag 20 april 2012

Fredagsfrukost på Lindex

God morgon alla sötisar! Idag är huvudvärken som bortblåst. Var nog sömn jag behövde tror jag så idag är jag pigg och kry igen :)

Tänk, äntligen fredag igen. Den här veckan har verkligen rusat fram och skönt är väl det känns det som. Imorgon är det träff med tjejklubben igen och fest på kvällen och det var först imorse som jag kom att tänka på att jag kanske skulle fundera ut vilken partystass jag ska ha. Brukar alltid planera sånt låååångt i förväg eftersom jag går ut så sällan men den här gången har jag inte funderat på det alls så vi får se vad jag rotar fram ur garderoben.

Nu på morgonen ska jag i a f på “Mamma-frukost” på Lindex med lite rabatter och erbjudanden. Barnen behöver verkligen fräscha upp sina garderober inför vår/sommar här. De har växt så det knakar över vintern så det passar ju bra. Tycker Lindex har jättefina och bra barnkläder och köper en hel del där. Även KappAhl tycker jag har mycket fint till barnen…

Dagens idag blev jeans Please, topp Odd Molly Augar Top strlk 1 i powder, kofta Odd Molly Pointers short cardigan i chalk strlk 1, jacka Munderingskompagniet, skor Converse och sjal Beck Söndergaard.

P1210959P1210960P1210961P1210962P1210963P1210965P1210966P1210969P1210973

Och idag är det riktigt aprilväder igen med snö-regn och snålblåst. Usch, ser inte alls kul ut att gå utanför dörren…Men det är ju fredag och snart helg så vi kör…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Superfräscht Vivvi!
    Kram V

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt!!! Härligt med Lindexfrukost hihi. kram!

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt med Lindexfrukost! Har aldrig hört om ngt liknande! Snygg outfit på en snygg Vivvi!
    Ha en fin dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Härligt vårig är du! Ha en fin dag med klädköp till barnen. Kram

    SvaraRadera
  5. Oj så tufft och snyggt! Du är en fena på inspirerande outfits. Kram!

    SvaraRadera
  6. Gillar också Lindex när det gäller barnkläder. Deras rabatter är inte fy skam heller :) Fräsch vårig outfit idag! Gillar tonen på Augar top mycket - powder är ju liksom alltid fint!

    Om du har tid och lust skulle jag bli glad om du ville tipsa om mitt till salu-inlägg :) Testar på bloggen först innan det blir Tradera...

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jättesnygg stass. Hoppas ni också har bättre väder i dag än det var i går.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar