VivanDivan

VivanDivan

lördag 28 april 2012

Att inse sina begränsningar

Halloj bloggisar! Just nu börjar en as-kul 80-talsfest med massa neonfärger, benvärmare och “snygga” våfflade frillor. Och själv ligger jag i soffan alldeles ensam och tycker mer synd om mig själv än nånsin. Har nästan 39 graders feber, ont i kropp och knopp och har precis gråtit en skvätt av självömkan. För det får man när man är sjuk och missar en kul fest. Älskar verkligen klä-ut-sig-partyn och hade sååå sett fram emot detta. Men man måste ju inse sina begränsningar och hade jag gått ikväll. även om så bara en liten stund hade jag äventyrat barnens gympauppvisning imorgon som jag nu hoppas av hela mitt hjärta att jag ska orka med. T fick självklart åka då det är hans vän som fyller och barnen ville sova hos mormor och morfar som planerat ändå så nu ligger jag här i min ensamhet….

blaj

Så så var det med den outfiten som fortfarande ligger kvar på golvet och jag skulle lika gärna kunna bränna upp skiten känns det som. Nu överdriver jag kanske men feberyran gör sitt till för att jag ska känna mig riktigt sur, ledsen och arg…

Hoppas ni har en underbar lördagskväll i a f. Själv tänker jag nu dra täcket över huvudet och dricka en sisådär fem liter coca cola som är det enda jag är sugen på just nu…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Nä fy vad tråkigt. Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skit också! Krya på dig:) Kram

    SvaraRadera
  3. Så trist! Hoppas lite vila gör susen, men förstår hur himla tråkigt det är att missa en fest man sett fram emot! Du får dra på dig kläderna på måndag istället och visa upp i bloggen då! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Stackars dig, inte roligt alls! De har säkert skittråkigt. Dina fredagskläder var såå snygga, det linnet skulle jag gärna köpa men det får bli i ett annat liv:) För att försöka göra ditt liv lite bättre kan jag berätta att mitt har varit kasst de senaste dagarna, idag stannade en av våra bilar på motorvägen så inga linnen här inte. Nej, ny bil istället.
    Jag hoppas och håller tummarna att du är frisk imorgon.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  5. Neeej så tråkigt! Nu måste du lova att ligga hemma och vila tills du är utvilad och frisk på riktigt. Du måste boosta immunförsvaret. Kraaam

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Fy så trist och stackars dig, hoppas att du kryar på dig snarast.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  7. Men fy vad tråkigt! Hoppas colan har gjort susen i alla fall och du mår bättre.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Så tråkigt, när det blir så att man måste ställa in! Krya på dig, det kommer fler tillfällen! kramis Nilla

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar