VivanDivan

VivanDivan

onsdag 13 juli 2011

Beachen idag och paket när vi kom hem

God eftermiddag. Imorse fick jag värsta rycket och trixade iordning matsäck med tonfisksallad, bullar och frukt och sen packade jag in alla fyra ungarna i bilen och for iväg till stranden för lite bad. Det var dock inte alldeles varmt i luften och man kan t o m kalla det kyligt. Det hindrar förstås inte badsugna barn utan de plaskade glatt omkring. Imorgon åker Ts dotter och systerdottern hem och T börjar äntligen sin semester. Då blir det utflykt till en älgpark i närheten så barnen får se de stora djuren på nära håll…

Emilia skulle ta en dagens på mig idag men det blev inte bättre än såhär för vi hade lite bråttom…

Klänning H&M (barnavdelningen) och skärp Hunky Dory. Flip-flopsen är supergamla och jag minns inte ens vart jag köpt dem. Kan ha varit Scorett…

P1130124P1130125

Blev i a f lite glad när vi kom hem för det låg ett paket i lådan från Deepfling. Näää, inte något från Fall och inte en änglatunika (suck, grämer mig fortfarande för den jag beställt och som de till slut inte fick in) men väl en annan fining som satt helt perfekt. Ska ta lite bilder när jag duschat och gjort mig iordning lite mer…Här är i a f ett smakprov

Fint silkespapper som alltid från Deepfling….

P1130127

Ledtråd 1

P1130131

Ledtråd 2

P1130130

Äsch, varför håller man på och fjantar sig och ger glimtar på vad det kan vara? Blir ni säkert bara irriterade på :-) men gissa om ni kan

♥ Puss & Kram♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Haystack dress såå snygg vill jag med ha el velar om den el blouse hihi..svart såklart !!! Kul att se den på har provat den i stl 1 men för tajt om mina armar men 2a blev för stor men velar iaf !!

    KRAM ha en bra kväll!
    /Tina

    SvaraRadera
  2. Å den där barnklänningen :)) är du så himla fin i! Kul med paket - provningsbilder tack ;)

    SvaraRadera
  3. Haha... fjanta du på bara, jag blir INTE irriterad, jag tycker bara att det är skitskoj med frågesporter av alla de slag. Jag är till och med barnsligt förtjust i dem... :o)
    Haystack tunic. Ska bli kul att se den på dig, inget vidare på mig... kanske för att jag inte hittade rätt storlek men ändå...
    Vill du med till Sthlm den 9/8? Jag skulle maila dig men kommer inte in i mailen från helvetet just nu... Kollar igen lite senare om det funkar.
    Ha en bra kväll! Kram snyggo!

    SvaraRadera
  4. Tina: Ja, den satt toppensnyggt men var något liten. Jag tog en 1a och den var verkligen precis. Hade inte ens kunnat tränga på mig en 0a. Blusen är också sååå fin. Skulle vilja ha den i rosa... Ha en bra kväll du oxå

    Frösötös: Barnklänningen är superskön. Provningsbilder kommer nog om jag ska vara realistisk imorrn för just nu är det grillning på g och sen blir det nog inte tid...

    Josanne: Ha ha, nä tycker också det är lite kul med såna där smyg-och-gissa bilder som folk lägger ut...Rätt gissat. Satt som en smäck men ack så liten i strlk. Bara tur att jag kunde ha en 1a. Jag följer JÄTTEGÄRNA med till Sthlm. Behöver göra nåt själv och har fortfarande semester. Vore superkul. Mailade dig....

    Kram

    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Det är väl höstacken?
    Den vita klänningen du hade på dig i dag är jättefin.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Otroligt fin vit klänning, och en Haystack? :-D
    Ja, men det är kul att dra ut lite på det.

    kram!

    SvaraRadera
  7. Jag ser vad du har köpt! Så jäkla fin! Kram

    SvaraRadera
  8. Det där är helt klart höstacken! Jättefin :-) Och den vita såklart

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Hilde: Visst kan det vara den :-) Tack söta

    Lingonberrie: Skön liten sak den vita barnklänningen :) Kan vara en liten höstack kanske :-)

    Linda: Hi hi, kan du ha rätt?

    Oslotigern: Måste nog ge lite svårare ledtrådar nästa gång :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar