VivanDivan

VivanDivan

lördag 30 juli 2011

Behöver hjälp att välja…

Halloj bloggisar! Har kikat över min reservationslista hos Deepfling och börjar ändra mig om ett par plagg. Jag behöver nu hjälp att välja vilken jag ska välja av två plagg. Det är ju verkligen ett elände med det här reservationssystemet tycker jag. Man hinner ju ångra sig innan kläderna kommer. Som tur är kan man ju släppa reservationerna på Deepfling så det är ju ingen fara så men ändå…

Behöver nu alltså er hjälp att välja vilken av dessa två jag ska välja.

Artwork silk tunic i Winter white eller Contrast Dot sleeve Dress i Grey

Artwork silk tunic Winter whiteContrast Dot Sleeve Dress Grey

Det är ju två lite olika stilar och jag vet inte vilken som passar mig bäst och kommer bli mest använd här. Eller är båda fula? Så snälla HJÄÄÄÄLP!

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

14 kommentarer:

  1. Visst är det kanon att man kan ändra förhandsbokningarna :) Lite konstigt för jag hinner nästan tröttna på plaggen innan de kommer... Jag tycker att båda är fina! Den som jag personligen gillar bäst är klänningen, Contrast Dot... I och för sig är kanske den andra mer användbar... Hhmm, inte mycket hjälp här :) Kram Linsan

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Artworken bättre, men det är nog för att jag kan se den på mig själv;) Kram!

    SvaraRadera
  3. De är superfina båda två! Jag tror nog att du kommer att använda Artworken mer. Det bror ju iof hur du tänkt matcha klänningen, men för mig är klänningen mer "festklänning" och svår att ha på jobbet.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Klänningen är vacker men tunikan är både vacker och mer användbar tycker jag :) Har nästan släppt allt på förbokningen nu, det enda jag verkligen vill ha är ull leggingsen och de är slut :( Får hoppas de dyker upp i någon butik :) Kram

    SvaraRadera
  5. Efter att ha följt din blogg, tror jag att Artworken är mera "du", själv skulle jag ha valt Contrast dot, har för att den finns i tunika-kort variant också, vilket är mera "du", men jag kan ha fel.
    Går det inte att avbryta semestern där det regnar så ihärdigt?, här i Västerås har vi haft två små regnskurar under veckan, men sol för det mesta.

    Helena

    SvaraRadera
  6. Tack för att vi får ta del av din härliga blogg!!!
    Jag hade valt tunikan...klänningen känns som ett mer "finplagg" som iaf inte jag använder såååå mycket. Tycker oxå det är svårt med förbokningar. Man hinner ändra sig flera ggr. Har förbokat hos Country Dreams...Hoppas ni har det bra på Öland trots växlande väder. "Vår" Ö, har stuga där...

    SvaraRadera
  7. Absolut Artwork silk tunic i Winter white, Linda!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Linda... menar Vivvi :) Var nyss inne hos Linda :)
    Haaa-haa!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Helt sikkert Artwork Silk :) Den vil være så flot til dig!
    (Den har jeg også bestilt ;))
    Kram

    SvaraRadera
  10. Artwork...artwork... Det är du de:) krameli:)

    SvaraRadera
  11. Hej tycker de ser lite tråkiga ut i färgerna.Men på dig blir de särkert supersnygga.Artwork i så fall,ha det gott o hoppas du får massor av sol snart Lena

    SvaraRadera
  12. Hej tycker de ser lite tråkiga ut i färgerna.Men på dig blir de särkert supersnygga.Artwork i så fall,ha det gott o hoppas du får massor av sol snart Lena

    SvaraRadera
  13. Artwork silk tunic får min röst!!!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Nä, jag tycker klänningen till höger!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar