VivanDivan

VivanDivan

måndag 25 juli 2011

Kände att jag måste skriva ett par ord om tragedin i Norge…

God morgon! Jag har gjort iordning ett inlägg och skulle just publicera det då jag inser att det känns så oviktigt helt plötsligt. Jag sitter och tänker på det fruktansvärda som hänt i Norge. Har läst både på nätet och i tidningarna och man förstår inte att det är sant. Och det är ju liksom så nära. Skulle lika gärna kunnat hända oss här i Sverige. Jag finner knappt ord för hur djupt berörd jag känner mig av detta ofattbara, onda, fruktansvärda som hänt…

All min kärlek och tankar till alla drabbade i tragedin. Jag finner knappt ord…

norge_35852031

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Ofattbart!! Overkligt!! Fruktansvärt!! Helt mållös.......

    Kramar till dig...

    SvaraRadera
  2. It is hard to imagine that such a horrific event took place. There are not words to for it just complete sorrow for those affected and great sadness at knowing we are no longer safe no matter where we live:(
    Stor Kram
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  3. Det känns fortfarande svårt att ta in omfattningen av den katastrofen! Det värker i hjärtat när man tänker på det och jag gråter när jag hör inblandade prata om händelserna... Vilken mardröm!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar