VivanDivan

VivanDivan

söndag 17 juli 2011

Odd Molly Haystack blouse–storleksfråga?

Halloj! Nu har man precis ätit en stor bit smörgåstårta som blev över från igår. Smaskig lunch minsann :-) T ska ta med barnen ut och cykla en sväng och jag ska återgå till solstolen med min bok och njuta av sommarsolen.

Tänkte bara jag skulle slänga ut en fråga till er som provat den. Odd Molly Haystack blouse. Hur är den i storlek? Kan den vara jämförbar med Light cotton embroided eller är den mindre? Är väldigt sugen på denna rosa variant. Köpte ju tunika från Deepfling i strlk 1 och den var väldigt liten i strlk men är det lika med blusen? Ska jag ha en 1a eller 0a månne?

8692624-origpic-f4d8a6_jpg_0_0_100_100_300_338_100

Tycker denna combo från Nelly ser så fin ut…

582156-0055_3

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Tycker den påminner om light cotton stl mässigt. Lite rymlig i storleken alltså men ändå lite figurformad. Älskar min svarta och skulle vilja ha en i rosa med :) Kram

    SvaraRadera
  2. Den rosa är jag sugen på med! Ska spänt följa vad du får för svar här:) Kram

    SvaraRadera
  3. Nu är ju jag då en korpulent tjockis… men om jag jämför Haystack tunic som du har och som jag har provat, med denna tokrosa Haystack blouse som jag köpt så är det samma storlek på de 2 som gäller för mig i alla fall. När det kommer 327:an så har jag en storlek mindre i dem än i the blus… Fan vad jag låter förvirrad känner jag… Fattar du?...
    Och över till något helt annat så strular min mail… igen… Hoppas på bättring imorgon så du kan få mail… KRAM!

    SvaraRadera
  4. Den är sååå snygg outfiten på bilden KLOCKREN men velar om denna färgen el svart..blev sååå förälskad när jag såg denna på Josanne med en chrysalis till i svart LOVELY..TACK för stl tipsen men FÄRGEN är svårast att välja!!

    LYCKA TILL !!!

    KRAM Tina

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar