VivanDivan

VivanDivan

torsdag 21 juli 2011

Framme, trött, regn överallt jag ser

God kväll bloggisar! Nu är vi äntligen framme på Böda Sand Öland. Vi kom iväg klockan 01 inatt i åkte hela natten. Var framme klockan 7 imorse vad nu det skulle vara bra för :-) Vi skulle ju ta över Ts syster och svågers husvagn då de redan varit här i en vecka. Praktiskt för då behöver man bara dra vagnen åt ett håll. De låg ju förstås och sov när vi kom sådär tidigt. Dessutom har vi en familj vi umgås med som kom igår redan och vi bor precis bredvid varandra. Perfekt för barnen är jämngamla så de har lekt här hela dagen. Den största fördelen med att åka på natten är faktiskt att barnen sov hela vägen. T körde för han gick och lade sig och sov fyra timmar innan vi åkte medans jag städade och packade och donade så jag försökte få lite sömn i bilen men det blev inte mycket så jag har sovit hela eftermiddagen här istället.

Nu ska vi grilla lite och sen blir det nog tidigt sänggång. Har inte hunnit ta så mycket bilder så det kommer mer senare…

Här ligger jag och slappar i soffan i husvagnen och kikar ut i förtältet. Tittar man noga ser man Felix på cykeln utanför “fönstret”…

DSC_1202

Fötterna i högläge, en cola och snart lite gott grillkött. Nu börjar det i a f ljusna på himlen. Kanske, kanske kan vi bada imorrn…Härlig utsikt va med servicehuset och alla toaletterna i bakgrunden och man bor tråååångt trångt på camping…

DSC_1203

Nån som har vägarna förbi så kom gärna och säg hej. Vi bor på plats 2035 Smile

Ha en fin sommarkväll bloggisar så hörs vi imorrn

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Regnar det där med :( Jag ska försöka ta med mig solen!! Måste kolla vädret på Öland, ska packa imorgon, undra vad jag ska ha med mig? Skulle vara kul att ses! Ska se om jag får till det ;-)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åhh, nej det ska regna typ hela veckan, skit oxå!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas någon spricka i molntäcket hittar till Öland! Och att ni får några härliga dagar med avkoppling...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vi har klarat oss med ganska fint väder här nere på väst kusten. Ta husvagnen och åk hit!

    kram CC

    SvaraRadera
  5. Hoppas att ni får det fint och mysigt..jag försöker att inte säga något om väder, men det brukar ju vara flest soltimmar på Öland och Gotland.

    kramar och må så fint!
    L

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar