VivanDivan

VivanDivan

måndag 11 juli 2011

Tröstar mig med lite förbokning

God morgon! Är ju lite sjuk och hängig fortfarande och har dessutom åkt på värsta nackontet. Kan knappt vrida nacken. Bara elände nu. Närå, känns lite bättre idag och ska försöka städa lite så det blir fint här nu. Imorgon fyller T år och det måste inhandlas present också. Har en liten idé men får se hur det blir. Kan ju inte avslöja här om han skulle läsa :-)

Satt igår kväll och kikade på mina The Killing avsnitt. Börjar bli riktigt spännande och det är svårt att sluta när man har alla avsnitt. Har två kvar nu. I vilket fall som helst tog jag en liten paus vid elva-tiden och surfade ut på Facebook. Såg då att Deepfling släppt höstkollektionen för förbokning. Tänkte att jag kikar väl lite då och föll för tre fina saker. Var en hel del fint nu när jag även kikat på Full Circle Star och Lisen men ska nog avvakta lite tills man ser plaggen i r l också.

De här tre reserverade jag i a f…

#781 suiteheart dress indigo

f11_781-indigo#781 suiteheart dress indigo

#787 velourette plain dress chalk

f11_787-chalk#787 velourette plain dress chalk

#835 contrast dot sleeve dress grey

#835 contrast dot sleeve dress grey20312b

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Ha ha - då blir vi ganska lika i höst :-) Ska inom Lisen och se jag också, har inte varit där än.

    Hoppas du snart mår bättre gumman!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har det lite bättre nu, det är ju så trist att vara sjuk och hängig, och man blir så ledsen när man inte orkar ju...
    Finfina plagg, jag försöker att hålla mig men det är inte lätt alls....buuh...
    Vill ha jeansklänningen också eller jeanskjolen?
    kramar till dig och hoppas att din dag blir bra!
    L

    SvaraRadera
  3. Då kommer du, jag och Tigern vara likadana till hösten :-D
    Tog du en 0:a eller 1:a i jeansklänningen?
    Jag tog både och så jag måste ta och bestämma mig för vilken jag ska ha :-/
    Krya på dig!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  4. Oslotigern: Tack för omtanken. Härligt. Såg din lista också. Mycket fint fanns det :-)

    Lingon: Tack för din omtanke. Nä, det är inge kul att inte vara pigg. Jeansklänningen var det som var mest givet för mig. Sååå fin ju.

    Hoffsan: Kul, såg din lista också :-) Jag tog 1an, för jag tyckte den såg ut som en sån modell som är lite mer figursydd och de brukar jag ta 1 på. Lite vidate plagg runt bysten tar jag 0or.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. #787 klänningen är såååå fin på alla sätt! Vill absolut inte se den "live" för då kommer jag att vilja ha på riktigt!!! Varifrån beställer du och hur mycket brukar frakten kosta??
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jeansklänningen ska få flytta hem till mig med. :)

    Hoppas du mår bättre nu.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Viveca: Ja, det är lika bra att hålla sig borta så man inte blir för frestad egentligen. :-) Har bara beställt från Deepfling.com. Tror det är svenskar som har den och frakten är gratis tror jag om jag inte minns fel. Dessutom har de ett speciellt sätt att skicka på man brukar då slippa tull också. Gillar man dem på FB tror jag man får 20% rabatt. Så var det förut. Sen finns också Full Circle Star som också ska vara bra. Ska testa den snart tror jag för att variera mig :-)

    Jeanette: Kul! Vi kommer nog bli många som norpar den vad det verkar

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar