VivanDivan

VivanDivan

måndag 4 juli 2011

Odd Molly Pre-Fall på Nelly…

God morgon! Här går dagen i sakta mak. Vi vaknade sent, åt frukost för bara nån timme sen och nu sitter vi och tittar på Trolltyg i tomteskogen. Eller barnen tittar och jag har försökt jobba. Körde dock fast och väntar nu på svar på mailen för att kunna göra klart. Sen ska vi nog försöka börja projekt storstädning. Idag har vi bestämt att barnens rum står på schemat. Vi tar ett par rum itaget så blir det inte så trist. T jobbar så lunchen idag kommer nog blir fisk…

Satt och surfade på Nelly.com för lite inspiration och såg då att de fått in lite Odd Molly pre-fall. Alla fem  modellerna de fått in är jag sugen på och en är förhoppningsvis på väg från Deepfling. Det som är så kul med Nelly är att de dels har “levande” catwalkfilmer och dels tar riktigt fina bilder och jag vill verkligen ha ALLA dessa :-)

Först söta haystack blouse och Bakers cross wrap dress

582156-0055_3582155-0082_3

Sen dyrgriparna Multi Anglaise Tunic och Blouse

582153-0001_3582154-0001_3

Och så till sist Haystack Tunic

582157-0014_3

Visst är de fina?

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Fina är de.. Jobbigt värre!!! Trist med städning, men egentligen borde man ta typ ett rum varje dag, så hade det inte känts så jobbigt. Här ser det bedrövligt ut efter helgen igen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om att bilderna på nelly.com är jättebra, men inte så bra för plånkan:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Superfina! Synd att man inte är miljonär ;) Kram

    SvaraRadera
  4. Jättebra med Nellys bilder - produktbilderna kan ju vara väldigt missvisande ibland. Haystack är på väg hem från DF och den ser ju riktigt läcker ut på denna bilden!
    TUSEN TACK för tipset om WLW - vilken otrolig skillnad och så lättanvänt!!!
    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Fina allihopa! Men jag SKA inte shoppa mer nu;) Kram!

    SvaraRadera
  6. It is nice to see the garments on a real body with movement and not a stick person. It seems that the styles come to life.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  7. Jag provade " Hay... Tunic" idag i vitt och tja vad var det längst ned , hmm brun- beiget kanske, hursomhelst jättefin var den.
    Ha det gott.
    Kram Berit

    SvaraRadera
  8. Å det är såååååå mycket jag vill ha...men plånboken gråter i semestertider=) Får nog lugna mig till senare delen av sommaren. Ett veterinär besök förra veckan var inte gratis heller...

    Kramar söta du!
    Adela

    SvaraRadera
  9. dom vita är finast tycker jag.. och du vivan är så snygg i vitt...

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar