VivanDivan

VivanDivan

lördag 2 juli 2011

Champagne igår, detox idag…börjar semestern med maratonsovning

God morgon kära vänner! Gårdagskvällen som skulle gå i mysets tecken vart i o f mysig men jag måste varit helt slut. Efter maten lade jag mig på sängen en stund för att vila och somnade. Klockan var väl typ åtta!!!! Tror T var sådär lagom nöjd :-) Han gick upp tidigt imorse för att åka och jobba då de har sjukt mycket att göra. Stackarn… Både barnen och jag sov jättelänge. Vaknade runt nio så det betyder att jag inatt har sovit ca 13 timmar. Kanske behövdes för nu är jag pigg som en mört.

En av mina målsättningar på den här semestern är att bli av med mitt treoberoende och därför tänkte jag börja med en detox-kur för att rensa kroppen på slaggprodukter. Köpte Ortis MethoDraine Detox Express. En 7-dagarskur som man blandar med vatten och dricker varje morgon. Inte var det gott men vad fasen, man måste ju testa :-)

P1120781

Kommer nog bli lite annat upplägg i bloggen under semestern då jag antagligen inte kommer vara snabbast i världen på att fixa till mig för dagens-bilder så dessa kommer antagligen komma på kvällen och så får ni nåt annat på morgonen. Bara så ni vet Smile

Nu ska jag nog sätta mig och kika på en av filmerna T hyrde igår och som vi aldrig såg. Min käre lille make, stackarn. Han kom hem och en av filmerna han hyrt var Blue-Ray och det har inte vi så han fick snällt åka och byta lille plutten :-) Vad tror ni? Kan dessa vara nåt att se? Aldrig hört talas om någon av dem…

P1120783

Ha nu en fin lördag. Eventuellt åker vi in till Västerås i eftermiddag/kväll då det är Cityfestival med massa jippon, tivoli och uppträdanden. Men det beror nog helt på vädret. Lite sådär småmulet och regntungt här idag.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. ha ha ha vilken härlig semester sömn!! du behövde nog det..och jag beundrar dig för att du kan dricka det där Detox grejet...jag hade velat men när ngt smakar illa så går det bara inte att få ner:(
    stor kram:)

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland blir det såna där maratonsovningar men man behöver väl det då antar jag :-)

    Bara att hålla för näsan och svepa. Inte gott men vad fasiken, jag får väl stå ut en vecka hi hi

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar