VivanDivan

VivanDivan

söndag 17 juli 2011

Äpplet faller inte långt från trädet…

God morgon! Shit vad jag blev uppskrämd igår när jag tittade på skräckfilm i min ensamhet. Fick ligga och titta på andra TV-program i flera timmar efteråt för att lugna ner mig. Brukar faktiskt inte bli så rädd men “The last exorcism” var riktigt ruskig…

Idag blir det nog att vara ute i solen så mycket som möjligt för det ser ut att vara strålande väder. Ska också tvätta en massa maskiner och passa på när det är torkväder ute. Det får väl bli dagens måste…

Häromdagen lekte Emilia nån prinsesslek och skulle då ha en lång sjal knuten runt huvudet så att hon fick “lååångt” hår som hon sa. Sen gick hon och snurrade och svängde med “håret” och jag fick sån deja-vu på något sätt. Precis sådär hade jag när jag var liten. Minns så väl hur mamma fick knyta sjalar i håret för att jag önskade mig så långt hår. Vilken känsla nu att Emilia gör likadant :-)

P1130360P1130359P1130361

Ha nu en skön dag bloggisar så hörs vi om ett tag…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Hihi....sådär gjorde jag oxå när jag var liten.....

    Söt hon är lilla e...

    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar