VivanDivan

VivanDivan

lördag 16 juli 2011

Kör väl Ester Elenora idag också…

God eftermiddag! Nu har vi fejat hela dagen för snart kommer Ts föräldrar hit och gratulerar honom lite i efterskott. Jag har varit in en sväng till stan också och köpt nya gardiner och en ny matta plus lite handdukar till lilla toaletten nere. Den är så ful och trist så det behövdes lite uppfräschning. Har inte tagit några kort men det kanske kommer :-)

Tänkte också jag skulle lägga ut receptet på världens godaste smörgåstårta eller silltårta som man också kan göra på nästan samma bas. Men jag hinner inte det nu utan slänger ut en dagens bara lite snabbt…

Klänning Ester Elenora Ebba dress i ljusrosa, skor Vagabond och underklänning (som är ett måste till denna genomskinliga sak) från Ellos. Emilia har klänning från Mix, hatt Lindex och skor H&M (tror jag). Felix jeansshorts Lindex och t-shirt Meandi.

P1130379P1130382P1130383P1130381P1130377P1130376P1130372

Han är just nu ganska trött min son och ingenting är kul. Jeansshortsen var för långa och han grät och grät och till slut klippte jag sonika av dem. Fem minuter senare kommer han och gråter igen för att de är för korta. På bilden nedan är han arg för att han inte hittar sin ena sko. What to do? Han borde egentligen sluta sova middag nu när han är nästan fyra men ibland behöver han nog fortfarande det har jag insett…

P1130371P1130370

Ha en fin dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Jag gillar krocken mellan den ljuva klänningen och tuffa skorna :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina ni är allihopa...ha en fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  3. Tack söta ni :)

    Ha en fin dag

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar