VivanDivan

VivanDivan

lördag 16 juli 2011

Scared to death right now…

Halloj på nattkvisten! T gick över till grannen en sväng och jag tänkte att jag skulle fortsätta på min skräckfilmskväll i lugn och ro i sängen med en till hyrd film i exorcismens tecken. Denna gång hyrde jag “The last exorcism”. Skulle jag nog inte gjort. Vet ni hur läskigt det är att ligga i sängen med hörlurar och kika på en superläskig film och det är alldeles mörkt i hela rummet? Så jag bloggar lite samtidigt för att lugna mig själv. 247695_image_1000_270x390

Har minimerat filmen så att jag kan titta lite med ena ögat samtidigt som jag skriver. Shit vad shaked up jag är just nu… Riktigt läskig i “Blair witch project anda” i dokumentärfilmsformat (förstås ficton men ändå)…En halvtimme kvar så jag ska väl stå ut.

print

Nu tycker ni väl antagligen jag är jätteknäpp av en av tre anledningar (eller alla Smile). Antingen för att jag överhuvudtaget utsätter mig för detta och fortsätter kika eller för att jag blir rädd eller för att jag är så dum att jag skriver om det…

Hö hö, bu bu, nu ska jag se slutet. Är ni lättskrämda, se inte denna….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar