VivanDivan

VivanDivan

söndag 24 juli 2011

Powerwalk och lillen har feber

God morgon bloggisar! Igår blev det inte något bloggande alls. Vi hade lite kaos här för Felix blev lite krasslig och var inte alls i form. Stackarn, ingenting var bra igår och han orkade inte ens med sig själv lille prinsen. Vädret var sådär så vi gjorde inte så mycket. Åkte in och handlade lite och tog det lugnt. Igår kväll skulle vi åkt över och hälsat på ett par jobbarkompisar som också är här på Öland men det gick ju inte med en liten sjukling tyvärr…:(

Jag och “frun” i familjen vi är med tog i a f en lång härligt powerwalk. Vi har gjort det två dagar i rad nu och det är ju sååå himla skönt. Man äter ju hela tiden känns det som när man är på semester och då kan det vara skönt att röra lite på sig också…

P1130521P1130519P1130520P1130522P1130523P1130525P1130526

Sen när jag kom tillbaka och satte mig i brassestolen utanför husvagnen dök det helt plötsligt upp en kall cider i näven. Och vips hade man fått i sig alla kalorier man nyss gått bort….min man han här snäll han Smile

P1130527

Igår kväll gick resten av familjen tillsammans med familjen vi är med ner och tittade på lite uppträdande och barnen lekte i stora lekparken som finns här. Den här campingen är verkligen gigantisk. Finns allt, ICA-butik, bageri, pizzeria, gatukök, affärer mm + en massa aktiviteter som minigolf och små elbilar som barnen kan köra. Felix var dock sååå himla trött och grinig och dessutom feber så han och jag stannade kvar i husvagnen och mös med chips och en film. Dock till hans stora sorg. Han var sååå himla ledsen när de andra gick och det kan man ju förstå men jag har lovat honom att vi ska gå iväg själva bara han och jag idag och titta lite…

DSC_1240

Såhär låg vi när de andra kom tillbaka. Ser ruskigt skönt ut va? Smile

Nu hoppas jag lillprinsen mår bättre idag så vi kan hitta på något kul…

Ha en fin dag bloggisar

♥ Puss & Kram♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Trist för sonen (och för er andra med) att bli sjuk när man är på husvagnssemester. Er lösning med film och mys kanske gör att han piggnar till!
    Snygga träningskläder du fått med dig! Jag håller med dig om att det är skönt att komma ut och röra på sig, speciellt på semestern då åtminstone vi äter mycket...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Stackars lille killen. Hoppas att han är bättre idag..
    och jag tänker snöra på mig skorna och gå ut..tack för inspirationen.

    kramar!

    SvaraRadera
  3. Stackarn. Krya på honom och hoppas han mår bättre idag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas lillskrutten kryar på sig. Trist att bli sjuk på semestern:( Böda är en jättefin camping, bodde där nån gång som barn och det har väl bara blivit bättre sedan dess antar jag....Kram!

    SvaraRadera
  5. Stackar liten. Krya på han!
    Vilka snygga träningskläder du har! Jag är på väg att köpa nya träningsbyxor och jag blev så sugen på dom du har på dig - ur snygga! Det är roligare att träna när man har snygga kläder:)

    kram CC

    SvaraRadera
  6. Typiskt att man ska behöva vara sjuk på semestern! Hoppas han piggnar till och att solen kommer!!=) Sååå fräsch är du som vanligt=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar