VivanDivan

VivanDivan

fredag 1 juli 2011

Försovning, The Killing och idag bär jag vitt till förmån för de utsatta barnen…

God morgon! Jag har försovit mig!!!! Det händer liksom aldrig och imorse hände det såhär sista dagen innan semestern. Dagens-bilder hinns inte med nu så det får komma ikväll. Idag är det Vita dagen och då bär jag i a f vitt till förmån för alla utsatta barn i världen som jag skrev om här

Klänningen för dagen är ChillNorway Breeze dress och bilder kommer ikväll…

Såg ni förresten The Killing igår kväll. Det är nog anledningen att jag försov mig för jag skulle försöka hålla mig vaken tills det började och då kunde jag inte somna alls istället så ungefär klockan 02 somnade jag. Klockan ringde sen kl 04.15 så det är inte konstigt att jag inte riktigt ville vakna…

Det verkar i a f lovande. Den har ju fått massa fin kritik och sägs vara en ny Twin Peaks (som jag för övrigt älskade). Bygger tydligen på en dansk serie från början och detta är den amerikanska versionen med bl a vårt svenska stjärnskott Joel Kinnaman. Första avsnittet igår och jag tror det går i repris i helgen för er som missade….

the-killing-amc-poster-550x814

Ha en fin dag så hörs vi ikväll

♥Puss & Kram♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Jag har också vitt idag :)
    Jag såg Brottet, dvs den danska serien och den var riktigt bra så jag kunde inte låta bli att sitta uppe igår jag med och idag är jag trööööött!
    Ha en fin dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, men det var värt att hålla sig uppe. Den var riktigt bra. :-)

    Ha en fin dag du med
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar