VivanDivan

VivanDivan

torsdag 25 april 2013

Björn Ranelid vs Günther

Halloj i stugorna! Imorse fick jag verkligen skratta igen åt nånting som Emilia sa. De är ju så härliga i sina funderingar över livet och dess väsentligheter :)

Jag brukar koppla in Spotify i bilstereon via mobilen och har en spellista som jag kallar “Skäms-listan” som jag lyssnar på ibland när ingen hör he he :) Där har jag låtar som väl kanske inte är helt “hippt” att lyssna på. Bl a har jag den här dängan med Günther

Emilia har ju förstås inte hört den förut då den har en hög år på nacken och hennes reflektion var:

“Aha, det låter ju som han som sjunger Mirakel? En kille som pratar om kärlek eller nåt och en snygg tjej som dansar och sjunger vackert. Killarna kanske är kusiner och tjejerna som sjunger till är kompisar! :)

Ja hur hon hittade likheten mellan Björn Ranelids Mirakel och Günthers Tweeny Weeny String Bikini vet jag inte men why not :)

Det kan ni ju fundera över mina vänner :)

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar