VivanDivan

VivanDivan

måndag 1 april 2013

Äntligen gör Odd Molly barnkläder…

God morgon vänner! Hur har ni det såhär sista röda dagen på påsken? Eller ni kanske har påsklov och är lediga hela veckan? Det är inte jag utan imorgon är det jobb som vanligt igen.

Jag blev verkligen jätteglad imorse när jag hörde på nyheterna. Odd Molly ska tydligen satsa på en barnkollektion äntligen! Emilia har alltid älskat mina Mollysar och svassar gärna runt i dem men nu kan hon ju få sina alldeles egna :-) Jiiiihaaa säger vi här hemma…De kommer börja till hösten och sen eskalera. Från huvudkontoret säger man att detta är det man vill satsa på fr o m nu men det kommer inte påverka dagens damkollektioner…

APRIL APRIL! Detta var alltså ett skämt :-)

P1170193P1170192P1170194P1100524_thumb[5]P1100522_thumb[6]P1100508_thumb[5]P1100514_thumb[3]P1100520_thumb[5]

Nu ska jag äta lite mer godis. Sista dagen såhär med godisfrosseri. Imorgon ska jag nog börja mitt nya liv och motionera och leva nyttigt. Ha det gott vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar