VivanDivan

VivanDivan

tisdag 16 april 2013

Sänkt….återkommer…

Halloj vänner! Vet ni, jag är verkligen helt sänkt Har ingen ork till någonting utan har nu legat i två dagar som en blöt fläck. Mår illa och får yrsel när jag reser mig och har jordens huvudvärk. Ingen aning vad det kan vara för elände jag åkt på men kul är det inte. Imorgon måste jag dock försöka masa mig iväg till jobbet, har verkligen inte tid att ligga hemma sjuk och jag har inte kunnat koncentrera mig på att jobba så mycket heller utan nån timme åt gången och sen kommer flimret och huvudvärken. Så jag har inte orkat gå igenom några bilder från helgen heller så ni får hålla er till tåls…

DSC_0857

Tur jag har sällskap av kissekatterna. Chewbacca och jag har haft samma stil idag kan jag lugnt påstå…

Vi hörs vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Fy, det låter inte bra... :o( Håller tummarna att det går över fort som attan! Fint sällskap du har, ,ingen kan ta slappning på allvar som en katt... Massa Kram!

    SvaraRadera
  2. Å fy din stackare, det låter verkligen inget vidare. Hoppas du kryar på dig snart, och bilder kan vänta:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter vidrigt jobbigt! Håller tummarna hårt för att du vaknar till en bättre dag i morgon. Krya på dig. Kram!

    SvaraRadera
  4. Ett besök hos farbror doktorn? Stackare - hoppas du är på benen snart igen!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Så trist. Hoppas du kryar på dig snabbt.
    Katten skulle jag vilja borra in näsan i pälsen på:)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Krya på dig! Makalöst vad bacillerna är envisa i år.

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar