VivanDivan

VivanDivan

lördag 13 april 2013

Odd Mollyfrossa del 1

God morgon bloggisar! Här vaknar man på hotellrummet i ottan med förkylning och huvudvärk from hell…dessutom regnar det och är supergrått i storstan denna lördag. Tack för det! Kände redan igår att förkylning var på g då jag gick och frös hela dagen och kände mig risig. Nu är jag täppt och har ont i halsen och det skulle inte förvåna mig det minsta om jag har feber. Gaaaah, men det är bara att bita ihop för idag blir det späckat schema med mollyspan med finaste babesen….:-)

Ska snart klä på mig och äta lite hotellfrukost. Blir nog äggröra, bacon och frukt. Min standardfrukost på hotell…mums :) Men först lite bilder från gårdagens besök på Odd Molly-kontoret. Maaassa fint kommer till hösten och jag fick en hel hög favoriter som vanligt.

Jag har inte gått igenom alla bilder så ni får bara lite smakprov här nu på morgonen så lovar jag att ni ska få mer utförliga inlägg senar :)

DSC_0621DSC_0627DSC_0633DSC_0636DSC_0640DSC_0646DSC_0648DSC_0653DSC_0659DSC_0663DSC_0667DSC_0668DSC_0680DSC_0684DSC_0685DSC_0686DSC_0687DSC_0688DSC_0690

Har inte tid att kommentera bilderna så de får tala för sig själva. So long darlings

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Mysigt ni har det ❤
    Hälsa de jag känner och hoppas förkylningen ger sig!!! Beställde ett par Circle of trust, inspirerad av dig vackra människa!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vilken otur med förkylningen din stackare. Hoppas dagen blir bra för din del i dag.. Tack för fina bilder. Jag ser direkt att hösten är som vanligt min kollektion..
    kram

    SvaraRadera
  3. Helt underbara bilder!! Trist för dig dock med förkylning o ev feber. Schemat brukar ju vara hårt pressat, försök ta det lilla lugna..om det nu går!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Hoppas huvudvärken ger med sig och att dagen blir bra.
    Jag känner mig väldigt "seg"...hade svårt att somna igår trots otrolig trötthet.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Här har en till som är tokförkyld! Jag fullkomligen storknade på tåget på väg hem. Hoppas du kryar på dig snart. Det var kul att träffas igår. Tycker du gjorde ett bra val som valde den svarta! Kram

    SvaraRadera
  6. Ojoj. Urkul. Vilken dag. Spännande och se vad du köpt. Finns ju så mycket snyggt.
    Kram söta du.
    Eva

    SvaraRadera
  7. Så härligt att se dina bilder!
    Nu äntligen har jag kommit igång med min blogg. Titta gärna in på minamollydagar.blogspot.se
    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  8. Men åh! Förstår att du frossa! :)

    SvaraRadera
  9. Väntar i spänning på fler bilder! Hoppas det går bättre med dig idag och att du har kommit ordentligt hem. Tusen tack för i helgen, så roligt att ses igen!!

    Stor kram från mig

    SvaraRadera
  10. Den svarta blusen var ju hur snygg som helst på dig:) Hoppas att du mår bättre nu! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar