VivanDivan

VivanDivan

onsdag 3 april 2013

Har Påskharen KÖPT sakerna?

God morgon alla solstrålar! Onsdag idag och det känns som måndag. Nice, då kommer det gå fort till helg igen :) Idag blir det full fart på jobbet med möten och deadlines. Härligt och precis som det ska vara. Jag gillar verkligen inte att ha lite att göra på jobbet. Då blir jag rastlös och ineffektiv. Nä, fullt upp och lite stress, det gillar jag.

Igår när jag hämtade småttingarna råkade Emilia hitta en av lådorna till legot de fick i sina påskägg (jag hade tömt ut påsarna i ägget för kartongerna fick inte plats). Hon såg även att prislappen satt kvar och jag kunde knappt hålla mig för skratt när hon utbrister:

“VA! Har påskharen KÖPT sakerna till äggen? För SINA pengar? Då måste han vara riktigt rik!”

Nu framgick det inte riktigt sen hur hon hade trott att påskharen fått tag på grejerna men tänk vad som snurrar i de små barnhuvudena. Tänk om hon bara visste att det är hennes mamma som ÄR påskharen ha ha….

Det är i a f så himla kul med de små just nu. Det kommer såna där lustigheter och funderingar varenda dag och det förgyller mina dagar :)

Dagens idag blev jeans G-star Arc Superskinny, tisha By Marlene Birger, kavaj G-star och skor Airstep.

P1270330P1270331P1270332P1270333P1270335P1270334

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Visst är de söta med sina kommentarer och funderingar :)

    Jag tror att jag håller på att bli mer och mer zebrafierad för shit vad snygg den där tishan är. Ja hela du förstås.

    kram

    SvaraRadera
  2. Oh läcker tröja! OCH satans läckra skor med! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar