VivanDivan

VivanDivan

lördag 6 april 2013

Toppar med ankare ska det vara

Hola campadres! Nyss hemkomna här från lite familjedag med fika på stan, tur till storstan och liten promenad i omgivningarna där. Lunch på McDonalds och sen bio med en film jag veeerkligen kan rekommendera. Croodarna var superbra för både barn och vuxna. Se den om ni har möjlighet och 3D-versionen var verkligt speciell :)

Har inte hunnit lägga in några bilder från dagen än men tänkte jag skulle bjuda på lite modetips för det var ju ett tag sen :) Det verkar vara väldigt inne med det lite marina modet just nu och mycket marinblått och vitt och lite preppy sådär. Nåt jag också sett väldigt mycket är just ankare och mer marint kan det väl inte bli :)

Här har ni några snygga toppar med just ankare på som jag hittat. “Tishor” is da shit i vår också har jag förstått och här försöker jag för tillfället luska ut hur jag kan få en tisha att se “business” ut på jobbet men det funkar väl med en fin kofta eller kavaj till….jo, det tycker jag nog :)

Hos Creative Lounge hittade jag denna från 5 Preview 799 kr

5 preview-799

Tintinstyle hade en från Marlene birger 499 kr och en från Black Book.899 kr

marlenebirger495black-book895

Marlene Birgers hemsida hittade jag ytterligare en variant 1499 kr

marlenebirger-1495

….och den här med små ankare på hela blusen 2299 kr

marlenebirger2299

…eller den här 1499 kr också Marlene Birger

marlenebirger1499

eller våga en blazer med ankare. Också Marlene Birger 3399 kr

marlenebirger 2299

Gina Tricot hade en härligt blå 99 kr

ginatricot-149

Hos Nelly hittade jag en från Black Book 399 kr och en Hilfiger Denim 499 kr

blackbook-399-nellyhilfigerdenim-499

Det finns säkert fler på andra ställen. Både Lindex och KappAhl har kommit med kollektioner i den här stilen. KappAhls New Hampton-kollektion hade mycket fint och så även Lindex lite Preppy-stil. Även Marlene Birgers nya kollektion skriker marint som ni kanske sett ovan. Fanns även accessoarer och väskor hos Marlene Birger. In och kika vettja… Jag gillar det :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vet inte om någon har "tipsat" dig redan, men i denna annons finns dina bilder:

    http://www.tradera.com/odd-molly-ny-stl-4-terrie-dress--auktion_301744_179237171

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar