VivanDivan

VivanDivan

tisdag 9 april 2013

Nej, nu åker tunnstrumpbyxorna på

God morgon allihop! Igår hade jag en datorfri kväll med mina små. Vi pusslade och läste sagor istället och när de somnat orkade jag inte ta upp datorn. De låg inne hos mig i vårt sovrum då T är borta på jobb igen och det kändes som en bra idé att somna tidigt till TVn. Jag tittade på första avsnittet av 5ans nya serie Hannibal med Mads Mikkelsen men tyckte väl att den var sådär. Hade förväntat mig mer. Finns bra mycket bättre serier att hålla koll på känner jag :)

Idag är det fortfarande kallt som sjutton. –6,5 grader på termometern och jag ser att bilen kommer behöva skrapas rutor på. Brrr, kan det bli vår nån gång eller? Men för att hjälpa våren och mina vårkänslor på traven kör jag klänning idag och då blev det nylonstrumpbyxor för barbent är nog att ta i lite kanske he he….Men jag antar att jag kommer frysa rumpan av mig när jag går ut men nu kör jag vår. Hör du det vintern? Du ska gå i idé nu och väcka våren….

Klänningen är ett bloppisfrynd från en fin bloggvän och det är en ChillNorway. Till den finaste sjalen som jag fick i paket igår från min syster i London. Tack sötaste syster, jag älskar sjalen och det fina halsbandet som också var med men som jag spar till helgen tror jag :) Stövlarna är Ldir.

DSC_0954DSC_0947 (2)DSC_0948 (2)DSC_0949 (2)DSC_0950 (2)DSC_0951DSC_0952DSC_0953DSC_0955

Nu ut i kylan och skrapa rutor. Ha en riktigt fin tisdag vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Iiii jag fryser bara jag ser rubriken :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin du blev i klänningen!!!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Modig och snygg som tusan. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar