VivanDivan

VivanDivan

fredag 12 april 2013

Sådär ja, naken behövde jag inte gå…

God morgon vänner! Här har jag varit i farten i måååånga timmar nu. Gick upp jättetidigt och färgade utväxten som jag insåg igår kväll att det såg rent “förtäskigt” ut. Sen har jag jobbat ett par timmar och packat klart det sista. Tänk att det ska göras så små väskor att man aaaaldrig får plats med det “lilla” man behöver ha med sig he he. Fick lov att packa lite i en liten shoppingpåse också för att få med allt. Man mååååste ju bara ha fyra-fem ombyten, tre par skor, smink, hårgrejer mm och då blir det trångt.

Jag  slapp i a f gå naken för jag beslutade mig för en första Odd Molly-stass den här helgen. Lär ju bli ett rent frosseri i Odd Molly de här tre dagarna och det ska bli sååå kul att se vad alla andra stassar sig i för underbara kreationer :-)

Dagens blev i a f jeans G-star, blus Odd Molly och skor Airstep. Hade tänkt ta klackar men jag misstänker att det blir en del traskande idag så jag riskerar inte at få ont i fossingarna och kör skön-skorna. Till kommer jag ha svart skinnjacka och vit tofs-sjal också signerad Odd Molly.

DSC_0617DSC_0613DSC_0614DSC_0615DSC_0616

Ha en finfin fredag mina vänner. Det ska jag ha

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Ursnyggt!! Önskar dig en riktig toppenhelg!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Snygg blusen är! Hade min klänning i går och fick mycket positiva kommentarer. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Tänk att vi alla hade olika stassar!
    kul att ses.
    Kram Titti

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar